FAQ - Predajne

faq predajne Soaphoria.jpg

Sú v kamennej predajni dostupné úplne všetky produkty?

V kamenných predajniach nájdete prevažnú časť sortimentu produktov Soaphoria a tiež niektoré z obľúbených špecialitiek našich ďalších značiek a kolekcií. Výnimkou sú produkty, ktoré sú dostupné iba online. Informácie o dostupnosti týchto produktov nájdete v oblasti vlastností konkrétneho produktu v kolónke dostupnosť na našom eshope. Všetky produkty z našej ponuky je možné objednať prostredníctvom nášho eshopu. Vaša objednávka bude expedovaná približne do dvoch pracovných dní a doručená priamo ku Vám domov, alebo na ľubovoľné odberné miesto Packeta.

Je možný osobný odber objednávky na niektorej z kamenných predajní?

Nie, osobný odber na našich kamenných predajniach aktuálne nie je možný z kapacitných dôvodov. Môžete si však nechať zásielku doručiť na ľubovoľné odberné miesto Packeta, alebo priamo domov.

Je možné vrátiť prázdne obaly na niektorej z kamenných predajní?

Áno, prázdne obaly, ktoré sú zaradené do nášho recyklačného programu, môžete priniesť na ktorúkoľvek z našich predajní, kde Vám bude automaticky odpočítaná zľava z Vášho ďalšieho nákupu. Ak plánujete vrátiť väčšie množstvo obalov, prosím, zavolajte nám na číslo +421 917 794 437, aby sme preverili dostupnú kapacitu na našich kamenných predajniach. Pokiaľ si prajete vrátiť nádoby a využiť zľavu z recyklačného programu neskôr, stačí požiadať našich kolegov na predajni, aby Vám vratné obaly zaevidovali a my Vám následne vygenerujeme voucher, ktorý Vám zašleme do mailu.

Kde môžem nájsť predajňu Soaphoria?

Naše značkové predajne sú umiestnené v Bratislave a Košiciach na Slovensku. Všetky potrebné informácie vrátane adries a otváracích hodín jednotlivých predajní nájdete na našej webovej stránke.

Sú ceny v kamenných predajniach rovnaké ako pri nákupe online?

Áno, samozrejme. Ceny produktov v našich kamenných predajniach sú totožné s cenami uvedenými na e-shope. Avšak, treba poznamenať, že sezónne akcie môžu prebiehať buď na internetovom obchode, alebo v kamenných obchodoch a nemusia prebiehať súčasne v oboch predajných miestach.

Ak prinesiem na predajňu prázdny obal, doplníte mi do neho môj obľúbený produkt?

Bohužiaľ, z kapacitných a hygienických dôvodov, ako aj v súlade s právnymi predpismi, nemôžeme prázdne obaly v priestoroch kamenných predajní Soaphoria opätovne plniť. Môžete si však v našich predajniach uplatniť zľavu za ich vrátenie. Viac informácií nájdete v sekcii RECYKLAČNÝ PROGRAM.

Ak máte záujem doplniť si prázdne obaly, môžete tak urobiť v našich partnerských predajniach. Presný zoznam týchto predajní nájdete na tomto odkaze.

Zatvoriť
Viac detailov
Neboli nájdené žiadne produkty.

Navigácia

Nastavenia

Viac detailov
Neboli nájdené žiadne produkty.

Vytvorte si účet ak si chcete uložiť obľúbené položky.

Prihlásiť sa

Vytvorte si účet ak si chcete použivať zoznamy želaní.

Prihlásiť sa