Sú v kamennej predajni dostupné úplne všetky produkty?
V kamenných predajniach nájdete prevažnú časť sortimentu produktov Soaphoria a tiež niektoré z obľúbených špecialitiek našich ďalších značiek a kolekcií. Výnimkou sú produkty, ktoré sú dostupné iba online. Informácie o dostupnosti týchto produktov nájdete v oblasti vlastností konkrétneho produktu v kolónke dostupnosť na našom eshope. Všetky produkty z našej ponuky je možné objednať prostredníctvom nášho eshopu. Vaša objednávka bude expedovaná približne do dvoch pracovných dní a doručená priamo ku Vám domov, alebo na ľubovoľné odberné miesto Packeta.
Je možný osobný odber objednávky na niektorej z kamenných predajní?
Nie, osobný odber na našich kamenných predajniach aktuálne nie je možný z kapacitných dôvodov. Môžete si však nechať zásielku doručiť na ľubovoľné odberné miesto Packeta, alebo priamo domov.
Je možné vrátiť prázdne obaly na niektorej z kamenných predajní?
Áno, prázdne obaly, ktoré sú zaradené do nášho recyklačného programu, môžete priniesť na ktorúkoľvek z našich predajní, kde Vám bude automaticky odpočítaná zľava z Vášho ďalšieho nákupu. Ak plánujete vrátiť väčšie množstvo obalov, prosím, zavolajte nám na číslo +421 917 794 437, aby sme preverili dostupnú kapacitu na našich kamenných predajniach. Pokiaľ si prajete vrátiť nádoby a využiť zľavu z recyklačného programu neskôr, stačí požiadať našich kolegov na predajni, aby Vám vratné obaly zaevidovali a my Vám následne vygenerujeme voucher, ktorý Vám zašleme do mailu.
Kde môžem nájsť predajňu Soaphoria?
Naše značkové predajne sú umiestnené v Bratislave a Košiciach na Slovensku. Všetky potrebné informácie vrátane adries a otváracích hodín jednotlivých predajní nájdete na našej webovej stránke.
Sú ceny v kamenných predajniach rovnaké ako pri nákupe online?
Áno, samozrejme. Ceny produktov v našich kamenných predajniach sú totožné s cenami uvedenými na e-shope. Avšak, treba poznamenať, že sezónne akcie môžu prebiehať buď na internetovom obchode, alebo v kamenných obchodoch a nemusia prebiehať súčasne v oboch predajných miestach.
Ak prinesiem na predajňu prázdny obal, doplníte mi do neho môj obľúbený produkt?
Bohužiaľ, z kapacitných a hygienických dôvodov, ako aj v súlade s právnymi predpismi, nemôžeme prázdne obaly v priestoroch kamenných predajní Soaphoria opätovne plniť. Môžete si však v našich predajniach uplatniť zľavu za ich vrátenie. Viac informácií nájdete v sekcii RECYKLAČNÝ PROGRAM.
Ak máte záujem doplniť si prázdne obaly, môžete tak urobiť v našich partnerských predajniach. Presný zoznam týchto predajní nájdete na tomto odkaze.