FEBRUÁR V SOAPHORII
Vzrušujúce obdobie plné lásky zavítalo k nám do soaphoristickej dielničky trochu skôr ako začiatok februára, kedy sme však mali možnosť vytvoriť niečo iné, pritom nadčasové, účelové a veľmi originálne. Valentín znie niekedy už ako klišé, ale určite viete, že lásky nikdy nie je dosť. Skĺbiť nadčasovosť večnej lásky alebo jednoducho vyznať "Mám Ťa rád" a pritom potešiť našich milých eco-friendly zákazníkov z viacerých hľadísk sa nám podarilo viacnásobne. Prednostne sme si priali vytvoriť edíciu, ktorá neomrzí nikoho ani po 14. februári a naše produkty nevyhoria ako nechcená láska a neskončia v smetnom koši či sa inak neznehodnotia. Kolekcia rozkošných a veľmi užitočných produktov plná nehy a zodpovednosti dostala názov
Láskyplná, ktorá zožala jasný úspech u Soaphoristov a podľa predajnosti aj u obdarovaných milovaných 😊
Plné ruky práce máme neustále, ale tento mesiac bol poriadne rušný a akčný hneď viackrát. Po naplnení našich sŕdc valentínskou láskou sme sa zamerali plnou silou na dokončenie novej línie Dermacare+. Odskúšané receptúry putovali do „lekárenskych bielych plášťov“, opatrili sa pútavými etiketami plnými informácií a tak uzrela svetlo sveta silueta najnovších pomocníkov na riešenie kožných problémov. Naplánovať nám neostalo nič iné, ako fotenie noviniek.
Tvrdým orieškom bolo práve nájsť vhodné priestory, lebo tie naše výrobné sú stále vyťažené (ako ani náš tím nespí na vavrínoch 😊). Pozastaviť výrobu je logisticky ťažké naplánovať a dobehnúť straty ešte viac. Nehovoriac o hygienickom režime. Prekážkou bolo nájsť vhodné miesto v našom blízkom okolí, ale našťastie sme narazili na možnosť využiť rekonštruované chemické laboratórium v miestnom gymnáziu. Riaditeľ školy nás s úsmevom privítal a mohli sme sa nasáčkovať do snehobielych priestorov s cieľom zvečniť naše špecialitky.
Naše modelky či modely sú (ne)obyčajní ľudia, ktorí zastupujú každodenné profesie. Bežná, ale pritom profesionálna farmaceutka či učiteľka sa v plnom nasadení vžili do určených rolí a podali nadľudské výkony. So smiechom sa rýchlo rozplynul počiatočný stres a ľahko sme sa naladili na pozitívnu vlnu kreativity. Plodné popoludnie vyprodukovalo okrem super fotiek aj vtipné situácie, ako zo sitkomu vystrihnuté 😊
Ale porozmýšľali ste už niekedy, ako vznikajú naše produkty? Akú prácu obnáša samotná tvorba, aby produkt spĺňal viacnásobne kladené „úlohy“, aby reálne spĺňal to, čo sľubuje našim zákazníkom? Cesta je dlhá, kým môžeme držať v ruke nový prototyp a celý jeho životný cyklus vyhovuje všetkým určeným faktorom a je v súlade s našimi hodnotami.
Prvoradé je určenie funkcie a účelovosti kozmetického produktu, na ktorú časť tela sa bude aplikovať, či sa bude jednať o zmývateľný alebo nezmývateľný produkt, čo má dať nášmu zákazníkovi podľa jeho požiadaviek a aké ďalšie pridané hodnoty bude reprezentovať, aby zlepšoval kvalitu života.
Odborná literatúra, štúdie a konzultácie so špecialistami vo svojom odbore mnohokrát podajú pomocnú ruku a vedú nás so vývoji vpred. Ak tieto body sme splnili, nasleduje výber surovín a to hlavne aktívnych a podporných látok, ktoré musia pôsobiť jednotne a synergicky pre dosiahnutie najlepších účinkov. Formulácie a návrh receptúr sú mnohonásobne odskúšané a testované na základné fyzikálno-chemické vlastnosti, stabilitu, znášanlivosť a ďalšie parametre. Medze našej fantázií sa nekladú ani pri výbere obalu a ďalších obalových materiálov, dizajnu etikiet, ich farebnej škály a štýlu, pri ktorom dlho diskutujeme s tvorivou mysľou. Všetko musí klapať na jedničku, aby sme mohli predať do Vašich rúk kus perfektne premysleného produktu.