Ako zvolím možnosť osobného odberu v niektorej z kamenných predajní Soaphoria?
V pokladni pri dokončení objednávky vyplňte všetky požadované údaje v časti 1 Osobné údaje a rovnako v časti 2 Adresy. V časti 3 Spôsob dopravy zvoľte Vami preferovanú prevádzku, na ktorú Vám Vašu objednávku doručíme najneskôr do 10 dní od prijatia Vašej platby.
Akým spôsobom môžem platiť pri osobnom odbere v niektorej z kamenných predajní Soaphoria?
Pri osobnom odbere je nutné zaplatiť objednávku vopred. Na výber máte z viacerých metód platby - platba štandardným bankovým prevodom, online platba kartou taktiež cez portál GoPay, alebo platby pomocou platobných aplikácií Google Pay či Apple Pay.
Čo sa stane, ak si svoj balíček nestihnem včas vyzdvihnúť alebo naňho zabudnem?
V prípade, že svoju objednávku nevyzdvihnete vo Vami zvolenej kamennej prevádzke do 10 dní od doručenia emailovej notifikácie, na Váš účet alebo platobnú kartu Vám vrátime sumu zodpovedajúcu hodnote objednaných výrobkov.
Kedy si môžem vyzdvihnúť svoju objednávku?
Zaplatenú objednávku doručíme do Vami zvolenej predajne Soaphoria najneskôr do 7 dní od prijatia Vašej platby. O tom, že je vaša objednávka pripravená v predajni, vás budeme tiež informovať emailom. Svoju objednávku si následne môžete vyzdvihnúť kedykoľvek počas otváracích hodín Vami zvolenej predajne Soaphoria, prosíme Vás však, aby ste tak urobili najneskôr do 10 dní od doručenia emailovej notifikácie.
Kde si môžem vyzdvihnúť svoju objednávku?
Vašu objednávku doručíme do Vami zvolenej predajne Soaphoria. V pokladni pri dokončení objednávky môžete zvoliť ktorúkoľvek z dostupných možností:
- Soaphoria Eurovea Bratislava
- Soaphoria Optima Košice
Prečo musím platiť za dopravu pri osobnom odbere?
Poplatok za doručenie pri osobnom odbere je oproti poplatku za doručenie kuriérom v hodnote 3,49 eur znížený na sumu 1,20 eur. Tento poplatok účtujeme za prípravu Vašej objednávky a jej dôkladné zabalenie, aby bola Vaša zásielka počas prepravy do Vami zvolenej kamennej predajne Soaphoria v bezpečí a minimalizovalo sa riziko jej poškodenia.
Chcem odstúpiť od kúpnej zmluvy. Ako na to?
Od kúpnej zmluvy môžete odstúpiť a nerozbalený tovar v pôvodnom stave vrátiť bez udania dôvodu do zákonom stanovenej lehoty. V takomto prípade nás kontaktujte na info@soaphoria.eu.
Chcem reklamovať tovar zakúpený online a vyzdvihnutý osobne v niektorej z kamenných prevádzok Soaphoria. Ako mám postupovať?
K reklamácii tovaru potrebujete tovar, popis vady, doklad o kúpe (faktúru) a vyplnený reklamačný protokol. V prípade reklamácie nás, prosím, kontaktujte na info@soaphoria.eu. V prípade, že ste doklad o kúpe po rozbalení zásielky vyhodili, vieme ho spätne dohľadať. Reklamačný protokol je Vám k dispozícii na stiahnutie pri našich obchodných podmienkach.
Kto uhradí náklady na poštovné pri reklamácii?
Náklady na poštovné pri vrátení reklamovaného tovaru hradí kupujúci. Prosím, neposielajte nám tovar, ktorý je predmetom reklamácie na dobierku, nie je to štandardný postup a takéto zásielky nebudú prevzaté.